نخود زندگی سرگرمی موفقیت سرگرمی هزار و یک شب

نخود: زندگی سرگرمی موفقیت سرگرمی هزار و یک شب سخن بزرگان

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری ، شکایت از پیمانکار تونل توحید

    معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از انجام بررسی جهت ساخت پل محیط زیست 2 در پارک چیتگر خبر داد و گفت: پیش از انقلاب هفت پل در پایتخت کشور عزی

    بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری ، شکایت از پیمانکار تونل توحید

    شکایت از پیمانکار تونل توحید/ بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری

    عبارات مهم : ایران

    معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از انجام بررسی جهت ساخت پل محیط زیست 2 در پارک چیتگر خبر داد و گفت: پیش از انقلاب هفت پل در پایتخت کشور عزیزمان ایران به طور موقت و جهت پوشش بازی های آسیایی ساخته شده است بود و حالا مورد نیاز است که آنها مقاوم سازی شده است و یا برچیده شوند که در حال بررسی این عنوان هستیم.

    به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبحگاه امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکردش در معاونت فنی و عمرانی برگزار شد با بیان اینکه احداث پل بوستان چیتگر در دستور بررسی و انجام مطالعات هست، گفت: بر اساس طرح قبلی مقرر شده است بود که با احداث یک پل دو طبقه دریاچه و پارک چیتگر به یکدیگر متصل شوند ولی حالا در حال بازبینی هستیم که ببینیم آیا می شود شرایطی را ایجاد کرد که پلی جاذب همچون پل محیط زیست ایجاد کنیم.

    بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری ، شکایت از پیمانکار تونل توحید

    وی در مورد آخر برچیده شدن پل گیشا نیز با بیان اینکه مطمئن نبودیم که با ایجاد محدودیت های ترافیکی و کمبود اعتبارات بتوانیم این پل را به موقع برچیده و زیرگذر احداث کنیم، گفت: در حال بررسی هستیم که آیا می شود پل گیشا را جهت عابرین پیاده در نظر گرفت و از زیر آن سواره ها عبور کنند؟

    حناچی همچنین با اشاره به اوضاع تونل توحید به پیشرفت 98 درصدی آب بندی آن اشاره کرد و گفت: اینکه می گویند تونل توحید رو به فرسودگی رفته، درست نیست. آیا که این تونل ها تا 100 سال از لحاظ سازه گارانتی دارند و آبی که در این تونل نشت می کرد آزمایش کردیم و دیدیم که عمدتا آب شرب هست، نه فاضلاب.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از انجام بررسی جهت ساخت پل محیط زیست 2 در پارک چیتگر خبر داد و گفت: پیش از انقلاب هفت پل در پایتخت کشور عزی

    معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شکایت از پیمانکار تونل توحید در جریان است گفت: تونل ها صد سال گارانتی دارند ولی شهرداری با هزینه خود نسبت به ایمن سازی تونل جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی اقدام کرد.

    وی با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی در حال حاضر 1585 پرسنل دارد که 206 نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر 563 کیلومتر معابر شریانی در پایتخت ساخته شده است که 40 کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد. همچنین 369 پل و تقاطع غیر هم سطح تا کنون در پایتخت کشور عزیزمان ایران ساخته شده است است که 49 مورد دیگر آن نیز در دست ساخت است.

    به گفته حناچی، تا کنون 22 کیلومتر تونل در پایتخت ساخته شده است که شش کیلومتر دیگر نیز در دست ساخت هست. 16 پل هم تا کنون در پایتخت کشور عزیزمان ایران مقاوم سازی شده است که مقاوم سازی هفت پل دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

    بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری ، شکایت از پیمانکار تونل توحید

    وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام معاونت فنی و عمرانی، به تقاطع غیر همسطح بزرگراه امام علی (ع)، صیاد شیرازی و ارتش اشاره کرد و گفت: این پروژه و رمپ و لوپ آن سه کیلومتر است و حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تونل آرش اسفندیار به طول 1.3 کیلومتر، به پیشرفت 90 درصدی پروژه و تجهیز آن اشاره کرد و ادامه داد: احداث بزرگراه حکیم و تقاطع های مرتبط با آن نیز پیشرفت 62 درصدی داشته هست. همچنین پیشرفت بزرگراه دولت آباد و تقاطع های آن نیز 79 درصد بوده است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از انجام بررسی جهت ساخت پل محیط زیست 2 در پارک چیتگر خبر داد و گفت: پیش از انقلاب هفت پل در پایتخت کشور عزی

    وی با بیان اینکه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام به بزرگراه فتح به طول 500 متر در دستور کار قرار دارد، گفت: این پروژه 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    حناچی به پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش هم اشاره کرد و گفت: این پروژه تا کنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از آنجایی که این پروژه به صورت مدل از اوج به پایین اجرا می شود، خاص محسوب شده، ضمن اینکه قرار است در 9 طبقه و با در نظر گرفتن 80 واحد تجاری ساخته شود که امکان دسترسی از تونل نیایش به پارکینگ و خروج از همین مسیر نیز آینده نگری شده است است.

    بررسی برج میلاد و رویان در دستور کار شهرداری ، شکایت از پیمانکار تونل توحید

    پیشرفت 44 درصدی آبریز مسیل کن

    وی همچنین پیشرفت فیزیکی ساماندهی آبریز مسیل کن را 44 درصد بیان کرد و گفت: این پروژه به منظور ساماندهی آب های سطحی آزادگان در منطقه 18 انجام خواهد شد.

    معاون شهردارتهران در مورد آخر ساخت بزرگراه شوشتری گفت: دقت داشته باشید که قبل از ما قرارداد ساخت بزرگراه شوشتری به پیمانکار ابلاغ شده است بود و ولی ما به علت پرسشها و ابهامات زیست محیطی، هماهنگی با سازمانها و تامین منابع مالی و دستور توقف ساخت بزرگراه شوشتری را صادر کردیم.

    حناچی گفت: اجرای این پروژه با معضلات زیادی همراه بود، آیا که از مناطق حفاظت شده است ای همچون پارک سرخ حصار، پادگان ها و مناطق مسکونی عبور می کند و این پروژه احتمالا از طرح هایی است که با سرمایه گذاری بخش شخصی و با اخذ عوارض تردد انجام می شود. آیا که امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا رویه سرمایه گذاری بخش شخصی در ساخت اتوبان ها و به جای آن اخذ عوارض مرسوم است و این مسئله بر کم کردن سفرهای درون شهری نیز تاثیرگذار است.

    لزوم مقاوم سازی پل های سواره در تهران

    کاهش بودجه معاونت عمرانی شهرداری طی 5 سال

    وی از لزوم مقاوم سازی پل های سواره در پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد و گفت: این مهم به وسیله شرکت یادمان سازه انجام می شود و به علت اینکه باید در هنگام شب انجام شود تا ترافیکی ایجاد نکند طولانی شده است ولی پل های سواره پایتخت به طور دائم مانیتور می شوند.

    حناچی در بخش دیگری از سخنان خود که در نشست خبری اش عنوان شد با بیان اینکه در سال 92 شاهد آن بودیم که 2752 میلیارد تومان بودجه به معاونت فنی و عمرانی تزریق شود و در نوع خود بی نظیر بود، گفت: بعد از سال 92 روند تخصیص بودجه سیر نزولی به خود گرفت به گونه ای که در سال 96 تنها 710 میلیارد تومان بودجه به این معاونت تخصیص داده شده است داده شده است و اگر با این موزیک پیش برویم به نظر می رسد سال 97 بودجه این معاونت 529 میلیارد تومان خواهد بود.

    وی با اشاره به چالش های پیش روی معاونت فنی و عمرانی به عنوان ایمنی و تاب آوری و مقابله با مخاطرات طبیعی اشاره کرد و گفت: ایمنی و بهسازی ساختمان های شهرداری، ایمن سازی گودهای عمیق شهر، مقابله با مخاطراتی همچون سیلاب، اجرای طرح جامع، ساماندهی رودخانه ها و رود دره ها و … از مهمترین موضوعاتی است که به وسیله معاونت فنی و عمرانی پیگیری می شود.

    تغییر رویکردها در شهرداری راجع به رود دره ها

    معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین راجع به ساماندهی رود دره ها با بیان اینکه بر اساس طرح جامع، هشت رود دره باید در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود داشته باشد، تصریح کرد: تلاش داریم عوض کردن رویکردی را راجع به رود دره ها ایجاد کنیم و از وجود آنها استفاده کرده و ظرفیت هایی را در سطح شهر ایجاد کنیم که در مواقعی که سیل جاری نمی شود به عنوان فضای تفریحی از آن استفاده کرد که باید با فرمانداری و وزارت نیرو هماهنگی هایی را در خصوص رعایت حریم رود دره ها و کنترل آن انجام داد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از این بعد در پروژه های این معاونت خلاقیت و ایجاد جاذبه را هم در نظر می گیریم به خلاقیت انجام شده است در پل محیط زیست اشاره کرد و گفت: یک پل می تواند تنها یک کار عمرانی باشد ولی از سوی دیگر می توان با تزریق خلاقیت و عامل جاذبه آن را به محلی جهت گردشگری بدل کنیم.

    وی با اشاره به آیتم های مدیریت پروژه گفت: رویکرد ما در حوزه فنی و عمرانی در دوره جدید، متفاوت خواهد بود؛ به گونه ای که توجه به ایده های خلاقانه، توجه به زیبایی، استاندارد سازی، نگهداشت شهر، ایمنی و تاب آوری و … نیز مدنظر خواهد بود.

    حناچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هفته گذشته اش از کارخانه سیمان ری گفت: این کارخانه 25 سال است که متروکه شده؛ ولی حالا منابعی جهت تملک آن نداریم که می توان با عوض کردن رویکرد، بهره وری مورد نیاز را از این فضا داشته باشیم و آن را به یک وقت جهت سرمایه گذاری در شهر تبدیل کنیم. آیا که در دنیا پادگان ها و کارخانجات ظرفیت های شهری مناسبی هستند که ما نیز در شهرمان وقت های مشابهی همچون زندان قصر و فرهنگسرای بهمن را که پیش از آن کشتارگاه بود، داشتیم.

    وی با بیان اینکه کارخانه دخانیات، برق آلستوم و … ظرفیت های خوبی جهت تبدیل شدن به فضاهای عمومی و شهری هستند، گفت: تملک در اولویت ما نیست و می توانیم با استراتژی برد – برد و با همکاری مالکان شهرداری و سرمایه گذاران اتفاق خوبی در این حوزه رقم بزنیم.

    معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اولویت های این معاونت در دوره جدید، شاخص هایی همچون ضرورت تامین ایمنی، پیشرفت فیزیکی بالا، عدم وجود معارض، ضرورت اجرای تعهدات و رضایت مردم را برشمرد و در ادامه با اشاره به تعیین وظیفه تونل امیرکبیر، گفت: روز گذشته با شهردار منطقه در مورد این پروژه صحبت کردیم. آیا که حجم سرمایه گذاری غیرنقدی این پروژه اوج بوده و باید راهکار مناسبی جهت ادامه این روند پیدا کنیم؛ آیا که در حال حاضر با مسیرهایی که وجود دارد این تونل در همان اوضاع باقی می ماند ولی می توان سرچشمه را به سمت امیرکبیر هدایت کرد و از این طریق شاید بتوان کاربری بهتری به این تونل داد.

    وی در خصوص براق سازی قراردادهای عمرانی شهر نیز با بیان اینکه تا کنون قراردادی نبسته ایم که بخواهیم آن را براق کنیم، گفت: مطمئن باشید که ما قراردادهای بالای یک میلیارد را اطلاع رسانی می کنیم ولی 70 درصد پروژه های عمرانی شهر تحت شرایطی خاص با قرارگاه خاتم الانبیاء بسته شده است است و به نظرم این روش شاید بد نباشد. آیا که ما با قرارگاه خاتم الانبیاء رابطه منعطفی داریم و می توانیم به آنها بگوییم که این پروژه را به عنوان نمونه متوقف کرده و پروژه دیگری را شروع کنند ولی با بخش شخصی که نمی توان چنین رفتاری را داشت.

    حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عوض کردن مدیریت همچنان قرارگاه خاتم الانبیاء به مانند گذشته همکاری می کند، گفت: واکنش‌ها خاتم الانبیاء تغییری نکرده است.

    تهران دیگر شاهد گودهای عمیق پرخطر نیست

    وی راجع به گودهای پایتخت نیز با بیان اینکه خاک پایتخت کشور عزیزمان ایران نجیب هست، آیا که در بحث های ژئوتکنیک گودهای بیش از 25 متر “های ریسک” هستند، گفت: حالا ما با گودهای 35 متری و زیاد مواجه هستیم و اقدام معاونت فنی و عمرانی در خصوص پایدارسازی این گودها بسته به ارجاع عنوان از سوی شهرداری است و عمدتا گودهایی که مربوط به پروژه های خود شهرداری باشد را وارد می شویم آیا که در مابقی موارد هر گودی مالکی دارد و مسئولیت گود بر عهده وی است.

    بررسی گود برج میلاد و پروژه رویان در دستور کارشهرداری

    حناچی با بیان اینکه احتمالا از این بعد دیگر شاهد ایجاد چنین گودهایی نخواهیم بود، گفت: از این بعد امکان نیلینگ در زیر منزل های اطراف گودها امکان پذیر نیست و مالکین باید حریم نیلینگ را در زمین خود رعایت کنند.

    وی در پاسخ به این پرسش که چه گودهایی خطرناک هست، تصریح کرد: گود برج میلاد و پروژه رویان در دستور کار قرار دارد. هر چند که ما در معادن شن و ماسه با گودهایی مواجه هستیم که چشم انسان سیاهی می رود. آیا که حتی دیواره گود تا 100 متر هم می رود که باید هر چه سریعتر ایمن سازی شود.

    واژه های کلیدی: ایران | پروژه | شهرداری | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار